Noi stim ca este OK sa te razgandesti, de aceea vom face tot posibilul sa te ghidam prin acest proces care uneori pare anevoios, neplacut sau complicat.
Conform prevederilor OUG 34/2014, consumatorul are dreptul de a returna orice produs achizitionat, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Practic, tu ai dreptul sa te razgandesti si sa returnezi comanda, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Observatie importanta: Coletele cu produsele returnate se trimit la sediul nostru din Splaiul Independentei nr. 319, sector 6, Bucuresti
Cu privire la tot procesul de retur, veti gasi informatii (stim, putin prea tehnice, dar legea ne cere astfel), in continuare:
Ennova Trading & Development, respectiv Gameology, sustine dreptul de retur al clientilor nostri, cu urmatoarele mentiuni, conform legilor in vigoare:
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator, iar returnarea produselor se va face in termen maxim de 30 zile calendaristice de la notificarea dorintei de a returna produsul achizitionat.
Consumatorul poate informa Ennova Trading & Development cu privire la decizia de retragere din contract prin email sau telefonic.
Ennova Trading & Development pune la dispozitia clientilor sai un formular pentru retragerea din contract. Utilizarea formularului pentru retur este optionala, realizarea returului nefiind conditionata de utilizarea formularului. Formularul il gasiti aici - Formular de retur
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata se va realiza de catre Ennova Trading & Development in termen de cinci zile lucratoare de la primirea produselor si dupa verificarea conditiilor acestora.
Rambursarea se va realiza prin transfer bancar in contul transmis de catre consumator. Daca clientul alege sa primeasca valoarea returului cash prin curier rapid, acest lucru este posibil cu conditia ca acesta sa plateasca cheltuielile de deplasare ale firmei de curierat.
Coletul cu produsul / produsele returnate trebuie trimis fara valoare specificata pentru a ne asigura ca produsul este in starea primita initial ca si functionalitate inainte de a returna suma. Coletele trimise cu valoare de ramburs nu vor fi acceptate. Ne rezervam acest drept pentru a ne asigura ca produsul nu a fost stricat sau zgariat, caz in care valoarea returului va fi calculata in functie de daunele aduse produsului. Pentru a se returna intreaga suma pentru un produs comandat, produsul trebuie sa fie sigilat.
Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare prealabila (telefonic sau prin email).
In cazul in care se observa ca produsul primit are un defect sau s-a trimis un alt produs decat in comanda, avem rugamintea sa fim notificati in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Daca produsul a fost ridicat de la depozit personal de catre client, este obligatoriu ca produsul returnat sa fie insotit de bonul fiscal eliberat odata cu acesta.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.
Nu sunt acceptate retururile trimise prin Posta Romana. Coletele trimise prin Posta ajung la oficiul postal aferent fiecarei adrese, nu la sediul companiei. Nu ne putem deplasa sa ridicam comenzile de la Posta.
Pentru comenzile care au beneficiat de transport gratuit si se returneaza un produs care scade valoarea comenzii sub pragul de 200 lei, costul transportului va fi oprit din valoarea returnata clientului.
Intrucat, conform legii, in cazul dreptului de retur, consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora si diminuarea valorii produselor din actiuni necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor, Ennova Trading & Development are urmatoarele recomandari pentru clienti pentru a putea beneficia de suma intreaga achitata pentru produsele achizitionate:
pastrarea ambalajului original pana la testarea completa a produsului si trimiterea produsului in ambalajul original, cu toate accesoriile (pungi de ambalare, instructiuni de folosire, elemente de prindere etc.).
evitarea zgarierii produsului. Daca produsul returnat este zgariat sau deteriorat in vreun fel dupa folosire, vom determina valoarea returului in functie de avariile lui si vom agrea impreuna cu clientii nostri suma potrivita returului.
Returul in cazul produselor neconforme sau cu alte probleme
Desi ne dam toata silinta pentru ca produsele sa ajunga la tine intacte, exista o foarte mica sansa ca acesta sa nu fie perfect. In acest caz ne asumam vina si vom face tot ce ne sta in putere pentru a remedia situatia.
Ennova Trading & Development, respectiv www.gameology.ro, in conformitate cu Legea 449/2003, ofera la orice achizitie a unui produs o garantie de conformitate de 24 luni de la data livrarii produsului achizitionat.
Aceasta garantie asigura clientii nostri ca produsele sunt conforme cu descrierile prezente pe site-ul www.gameology.ro, au caracteristicele prezentate in descrieri, iar starea produselor este impecabila.
In cazul in care un produs nu este conform, clientul are posibilitatea fie de a returna produsul, fie de a solicita inlocuirea cu acelasi produs sau cu un alt produs din portofoliul Ennova Trading & Development, respectiv www.gameology.ro. In cazul in care apare o diferenta de valoare intre produsul achizitionat si produsul cu care se inlocuieste exista urmatoarele posibilitati:
Daca valoarea produsului cu care se schimba produsul neconform, se va returna diferenta catre client.
Daca valoarea produsului cu care se schimba produsul neconform, se va plati diferenta de catre client.
In cazul produselor care prezinta avarii, sunt stricate sau nu functioneaza corect, pretul transportului pentru returul produsului va fi suportat de Ennova Trading & Development. In cazul oricarui alt tip de retur, costul transportului pentru returul produsului va fi suportat de client, conform legii in vigoare.
Principiile returului raman aceleasi ca in primul caz:
Rambursul se va face in contul clientului.
Coletul cu produsul returnat trebuie expediat de catre client fara ramburs.
Daca produsul a fost ridicat de la depozit personal de catre client, este obligatoriu ca produsul returnat sa fie insotit de bonul fiscal eliberat odata cu acesta.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.