Cu totii ne dorim sa cumparam si sa primim produse intacte de care sa ne bucuram ani la randul. In schimb, exista situatii in care conditia cutiei produsului nu este atat de importanta, dar conteaza mai mult pretul acestuia. De exemplu, pasionatii de jocuri de societate au zeci, daca nu chiar sute, de astfel de produse in colectia lor. Atunci cand dorinta este de a incerca foarte multe jocuri, conteaza mai mult ce este in interiorul cutiei si nu ambalajul in care vin componentele.
In categoria Resigilate veti gasi produse care au cutiile afectate, fie de la transportul produsului de la producator in depozitul nostru, fie au fost expuse la evenimente. Este foarte important de retinut ca elementele produsului sunt complete si intacte.In cazul produselor resigilate, calitatea jocului nu este afectata.
De ce sa cumperi produse resigilate?
Produsele resigilate sunt complete si au toate elementele prezentate in descrierea produsului original.
Produsele resigilate sunt comercializate la un pret special, mult mai mic decat pretul produsului nou.
Aceste produse beneficiaza de acelasi drept de retur ca si in cazul produselor noi (termenul legal de 14 zile calendaristice).
Dupa plasarea comenzii, veti fi contactati de colegii nostri pentru a ne asigura ca stiti conditia exacta in care se afla produsul cumparat si ca doriti ca acesta sa fie trimis. Vi se vor trimite poze cu produsul resigilat si vi se va descrie exact starea lui.
Livrarea se realizeaza in 24 de ore de plasarea comenzii.
Informatii importante despre comandarea produselor resigilate:
Produsele resigilate vin complete (Gameology nu comercializeaza produse resigilate care nu au toate elementele prezentate in descrierea lor).
Inainte de a expedia orice comanda include un produs resigilat, clientul va fi contactat de catre echipa Gameology pentru a i se prezenta starea produsului prin descrieri si prin poze. Dupa acceptarea conditiei produsului de catre client, se trimite comanda.
Deoarece clientul a fost instiintat de conditia exacta a produsului, in cazul in care acesta doreste sa returneze produsul resigilat, conform legii, returul se plateste de catre client. Va rugam sa cititi mai multe informatii despre acest lucru in Politica de retur. Se aplica aceleasi reguli ca in cazul produselor noi.
Un aspect foarte important legat de returul produselor resigilate, la fel ca in cazul celor noi: Pentru produsele care nu au fost deschise, ci au doar cutia afectata, pentru returnarea intregii sume de bani, trebuie trimise in aceeasi forma (sigilate).